31oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 31oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

31oktober

Door: Dagje Zoo

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

31 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we samen naar de dierentuin geweest. We gingen eerst met de bus naar Sydney vonden de Applestore vrij snel,hier is een glazen trap die je naar de volgende etage brengt. Vanuit hier zagen we de mono-rail,en zijn hiermee een stadsrit gaan maken,(dit duurde ongeveer20 minuten).
Hierna zijn we naar de haven gelopen om met de Ferry naar de taronga Zoo te gaan. We hadden 'Rolls' meegekregen die wij op de boot nuttigden. De dierentuin was enorm leuk,wij hebbeln ons beperkt tot de meest Australische dieren. Met name natuurlijk de kangoeroe,koala,vogelbekdier,Tasmaanse duivel,vogels die hier leven. We keken ons ogen uit. Ook konden we een Python aaien. Deze voelde heel zacht aan.
Na de dierentuin zijn we via dezelfde weg weer naar 'huis'gegaan. Het was best spannend want het was ons eerste uitstap die we op eigen benen deden,maar het is gelukt.
Het avondeten was weer heerlijk en erg gezellig.
Wij vinden het erg leuk dat jullie ons verslag lezen,bedankt voor de lieve reacties!

• 31 Oktober 2012 - 16:11

Mark:

Hey leuk om de dieren te zien die in de dierentuin zijn.
    En ik zie dat mijn vader indeana jones is geworden met die hoed :)
    Leuk om de trap te zien van de appel store :)
    gr Mark

• 31 Oktober 2012 - 18:56

Puella:

Ik als dierentuinfanaat ben natuurlijk stinkend jaloers. Ik heb in Europa al veel dierentuinen bezocht en ook wel koala's gezien, maar alleen de dierentuinen daar bezoeken zou al reden genoeg zijn om ook eens down under te gaan.

• 31 Oktober 2012 - 19:18

Tessa Hermans:

Ik vertelde gisteren nog aan mn moeder hoe makkelijk jullie reisverslag te volgen is, omdat het elke dag maar een klein stukje is =) Superleuk allemaal! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers aan het worden van al die dingen die jullie doen.. grrr!
    xxx

• 31 Oktober 2012 - 19:50

Ilonka Gruppe:

Hallo Rob en Jolanda.

Wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben. En inderdaad op eigen benen een tripje maken is heel spannend. Maar zonder begeleiding lukt het jullie goed. In de dierentuin hebben jullie in ieder geval de kangoeroe gezien. Nu nog in het wild!!

• 31 Oktober 2012 - 20:00

Nel En Henk Gijsen:

Wat leuk om jullie reisverslag te lezen. 10 jaar geleden waren wij daar en we hadden een heerlijke tijd.
    We zien het weer helemaal vóór ons, die prachtige natuur.En de ruimte overal. Geniet maar veel en de groetjes voor de hele familie daar.

• 31 Oktober 2012 - 20:29

Rob En Jolanda Schipper:

Het is hier idd fantastisch en geweldig met de familie hier. Ja mark hij lijkt echt op indiana jones zo ha ha. nAtuurlijk doen wij de groetjes van jullie((ze lezen het hier ook), en puella allee:n de dierentuin is al de moeite waard om de reis te maken! Vandaag gaan we naar de bleu mountains! Liefs voor allen

• 31 Oktober 2012 - 20:45

Saskia:

Wat een supervakantie hebben jullie, zo veel bijzondere dingen. Verder zijn we niet jaloers hoor....
    Veel plezier maar weer!
    Groeten van de buurtjes