Woensdag 28-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu Woensdag 28-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

Woensdag 28-11-2012

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

28 November 2012 | Australië, Sydney

Vanmorgen zijn we bij Kiama naar het grote blow-hole gaan kijken. Het is zaak hier bij hoogtij te zijn, anders "werkt" het blow hole niet. Dus vroeg ontbijten en naar Kiama toe gaan.
Het was werkelijk schitterend om het water op te zien spuiten.

Na de lunch zijn we terug gegaan naar Sydney en hebben we lekker ge-BBQ-t.

De tijd van afscheid nemen is aangebroken. Morgen, donderdag 29 november, is onze laatste dag in Australië voor het vertrek naar huis op vrijdag 30 november.
We hebben iedereen bedankt voor de hartelijke ontvangst en voor alles dat iedereen voor ons gedaan heeft.
We hebben ook mooie en leuke cadeau's ontvangen.

Nu gaan we inchecken voor de terugvlucht en slapen; morgen ons laatste dagje "Aussie".

• 28 November 2012 - 14:24

Ingrid:

Hey zussie en zwagertje, misschien niet leuk om daar weg te gaan maar het is ook weer leuk om thuis te komen hoor :) Geniet van het laatste stukkie tijd Down Under xxx

• 28 November 2012 - 15:00

Puella:

Jullie reis eindigt, de mijne begint.
    Heel veel plezier de laatste dag en een goede thuisreis gewenst. Dit weekend is er kans op sneeuw, dus wie weet: jullie de sneeuw en ik de palmboom!

• 28 November 2012 - 15:00

Puella:

Jullie reis eindigt, de mijne begint.

• 28 November 2012 - 19:32

Stan:

Wat is het snel gegaan.... Het was stil hier naast ons, maar binnenkort weer meer leven in de brouwerij, ook wel prettig eigenlijk. Geniet van jullie laatste dag in Australië en alvast een goede reis gewenst. Tot gauw! Groeten Freddy, Saskia, Stan en Pien

• 28 November 2012 - 20:37

Ilonka Gruppe:

Hallo Jolanda en Rob.
    Wij wensen jullie een hele fijne laatste dag in aussie. En wensen jullie een hele goede terug reis.
    En doe die leuke parasol hoedjes in de hand bagage. Dan zien jullie makkelijk te vinden op schiphol!! En Marlies vind dat ook leuk!! Hahahahhaha.

• 28 November 2012 - 22:58

Marley:

Haha en bedankt ilonka!

Gaaf te horen.. En blow holes klinkt heel vreemd ;) prachtige foto's en hoop enorm dat je het southern cross ziet vanavond.....

Fijne reis!

Liefs, tot over 3 dagen! Xx

• 29 November 2012 - 10:54

Hans Klein Nulend:

Hallo Jolanda en Rob,
    Bedankt voor jullie mooie reisverslagen een fijne laatste dag nog daar en een goede terug reis.
    Groeten van de familie Klein Nulend Zutphen.