Donderdag 29-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu Donderdag 29-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

Donderdag 29-11-2012

Door: Rob en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

29 November 2012 | Australië, Sydney

De laatste dag Australië; het is zover.
Even met Mark ge-Skype-ed en met Marlies gebeld. Het was fijn hen weer te zien en horen.

We beginnen de dag met een bezoek aan het Koala-park. Deze plek doet ons denken aan een foto van Marlies toen zij in Australië was. Het park is heel toegankelijk tot de dieren en heel rustig qua bezoekers.

Het voederen van de koala's vonden wij toch wel heel bijzonder. Je mocht ze niet bij de kop of de poten aaien.Je mocht ze wel over de rug aaien.

Dan naar de demonstratie schaapscheren, een demonstratie boemerang gooien en een demonstratie schaapskudde drijven door een border-collie. Toen nog even naar het voeren van de pinguïns kijken. Het is een kleine dierentuin, die wij heel leuk vonden om te bezoeken.

Na de lunch hebben we gegolfd. Dit is leuk om te doen en knap lastig om het goed te doen. Er was voor ons zo'n golfwagentje gehuurd en we gingen negen holes proberen. We hebben de eerste beginselen van deze sport ervaren.

En na het golfen en de "cooling down" in het zwembad volgde het afscheidsdiner bij ome Lambert en tante Rina. We hebben weer geweldig genoten van een goede maaltijd en de gezelligheid.

Tot slot van de dag zijn we nog naar de zustersflat en het ziekenhuis waar Marlies vier jaar geleden gewerkt heeft gebracht. Het is een raar gevoel om daar te staan.

Morgen is de dag van de reis naar huis; naar Mark, Marlies, Remco en Bella. Wat zal het leuk zijn om hen weer te zien en om onze verhalen te vertellen. Voor de rond 650 foto's gaan we maar een "dia-avond" instellen denken we.

We zullen zeker de familie hier in Australië gaan missen.

  • 29 November 2012 - 15:21

    Ilse Hermans:

    Goede reis terug!

  • 29 November 2012 - 15:32

    Ilonka Gruppe:

    Hallo Jolanda en Rob,

    Een hele goede reis terug. En het zal inderdaad een raar gevoel zijn geweest om daar te staan waar Marlies tijdens haar stage verbleef. Zeker zo aan de andere kant van de wereld. En wij komen graag op de dia-avond. Heb een goede vlucht terug en denk aan de hoedjes!!!

  • 29 November 2012 - 17:00

    Henk Nel Gijsen:

    Hallo Jolanda en Rob,

    Heel dom om terug te komen, ts hier 6C en regen, maar ja je moet het zelf weten. In ieder geval een goede terugreis naar het koude Nederland.
    groeten Henk Nel

  • 29 November 2012 - 18:46

    Ingrid:

    Sluit me geheel bij ome Henk en tante Nel aan hoor !!! Maar aan de andere kant.....wie gaat er dan voor mijn kerstmaaltje zorgen.... dus doe het toch maar en stap maar in het vliegtuig. Hoop jullie snel weer te zien hoor zussie en zwagertje xxx

  • 29 November 2012 - 20:23

    Rob En Jolanda Schipper:

    Lie e mensen allemaal bedankt voor al deze leuke en lieve reacties. Als ik dit schrijf hoor ik 'lachende coocaburra's en schijnt de zon,wordt het vandaag wrs 37 graden en dan denk ik aan holland!!!!!! Het was geweldig hier,menige afscheidstraan is al gevallen,maar we gaan dadelijk eerst nog even shoppen. En zussie ik heb heel veel zin in de kerstmaaltijd en dan klets ik je de oren van je hoofd.,ik las dat de buren ons ook missen nou die zullen weten dat we weer thuis zijn hoor,we zorg en weer voor lev en in de brouwerij ha ha. Voorlopig is het hier in dit opgeruimde huis een heel grote bende in onze kameren die moet nog opgeruimd worden pffffffff. Liefs!

  • 29 November 2012 - 20:23

    Rob En Jolanda Schipper:

    Lie e mensen allemaal bedankt voor al deze leuke en lieve reacties. Als ik dit schrijf hoor ik 'lachende coocaburra's en schijnt de zon,wordt het vandaag wrs 37 graden en dan denk ik aan holland!!!!!! Het was geweldig hier,menige afscheidstraan is al gevallen,maar we gaan dadelijk eerst nog even shoppen. En zussie ik heb heel veel zin in de kerstmaaltijd en dan klets ik je de oren van je hoofd.,ik las dat de buren ons ook missen nou die zullen weten dat we weer thuis zijn hoor,we zorg en weer voor lev en in de brouwerij ha ha. Voorlopig is het hier in dit opgeruimde huis een heel grote bende in onze kameren die moet nog opgeruimd worden pffffffff. Liefs!

  • 29 November 2012 - 20:23

    Rob En Jolanda Schipper:

    Lie e mensen allemaal bedankt voor al deze leuke en lieve reacties. Als ik dit schrijf hoor ik 'lachende coocaburra's en schijnt de zon,wordt het vandaag wrs 37 graden en dan denk ik aan holland!!!!!! Het was geweldig hier,menige afscheidstraan is al gevallen,maar we gaan dadelijk eerst nog even shoppen. En zussie ik heb heel veel zin in de kerstmaaltijd en dan klets ik je de oren van je hoofd.,ik las dat de buren ons ook missen nou die zullen weten dat we weer thuis zijn hoor,we zorg en weer voor lev en in de brouwerij ha ha. Voorlopig is het hier in dit opgeruimde huis een heel grote bende in onze kameren die moet nog opgeruimd worden pffffffff. Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under

Nog een weekje en dan.......

Recente Reisverslagen:

03 December 2012

zaterdag 01-12-2012; Weer thuis

30 November 2012

vrijdag 30-11-2012

29 November 2012

Donderdag 29-11-2012

28 November 2012

Woensdag 28-11-2012

27 November 2012

Dinsdag 27-11-2012
Rob en Jolanda

Welkom op de site van Rob en Jolanda. Morgen over een week vertrekken wij naar Australie! Op deze site kunnen jullie -fans, vrienden, lieve mensen- meebeleven wat wij beleven! Veel leesplezier, Rob en Jolanda!

Actief sinds 17 Okt. 2012
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 12095

Voorgaande reizen:

25 Oktober 2012 - 01 December 2012

De grote reis!

25 Oktober 2012 - 01 December 2012

Down Under

Landen bezocht: