Zondag 28 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu Zondag 28 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

Zondag 28 oktober

Door: Rob en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

28 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we naar Bondi beach gegaan. Er waren daar 100 kunstwerken aan de zee te zien. We zagen ook de zee,helder met hele hoge golven. Hierna hebben we 'thuis' een overheerlijke lunch gegeten, het werd warmer en daarom zijn we in de middag naar Manly gegaan dit is een van de vele baaien,waar het water niet zo gevaarlijk is. We hebben daar gezwommen en gesnorkeld.
Parkeren is overal aan de kust net zo een probleem als in Holland ha ha,maar het lukt gelukkig wel.

• 28 Oktober 2012 - 14:56

Puellla:

Bondi beach..... Is dat niet zo'n gevaarlijk strand met mega hoge golven, stromingen en haaien? Dat strand waar ze zo'n docusoap hebben gefilmd over de lifeguards?
    Snorkelen klinkt goed. Mijn snorkelspullen liggen ook klaar, maar ik mag nog een paar weken wachten.

• 28 Oktober 2012 - 17:02

Marley:

Haha puella, klopt ja..

Wat leuk te horen.. Als je de Sydney tower opgaat, krijg je te horen waarom Manly Manly heet..
    Wel doen hè!!

Klinkt geweldig allemaal, liefs xx

• 28 Oktober 2012 - 17:40

Ilonka Gruppe:

Leuk om te horen en te lezen. Ik keek altijd naar die lifguards serie die zich om Bondi Beach en Manly afspeelde. Heel veel plezier en geniet van het snorkelen.

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under

Nog een weekje en dan.......

03 December 2012

Woensdag 28-11-2012

27 November 2012

Dinsdag 27-11-2012
Rob en Jolanda

Welkom op de site van Rob en Jolanda. Morgen over een week vertrekken wij naar Australie! Op deze site kunnen jullie -fans, vrienden, lieve mensen- meebeleven wat wij beleven! Veel leesplezier, Rob en Jolanda!

Actief sinds 17 Okt. 2012
Totaal aantal bezoekers 12089