29 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 29 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

29 oktober

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

29 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we met de bus naar Sydney gegaan.hier zijn we naar Harbourbridge gelopen , we hebben toen een van de vier "pylons" beklommen. Boven hadden we een heel mooi uizicht over de stad. Met een kleine wandeling kwamen we hierna aan bij het operagebouw,de zon ging meer schijnen en het gebouw werd steeds mooier. Via Botanical garden,waar vele mooie vogels ,bomen en planten waren liepen we naar de Sydney Tower . wat we te zien hebben gekregen was onvoorstelbaar. Je werd omhoog gebracht in 40seconden naar 250 meter.boven was. Het onbeschrijvelijk,dankzij het mooie weer konden we heel ver kijken.lopend zijn we naar de veerpont gegaan waar we met ferry overstaken om met de bus naar huis te gaan .
Rob is toen de Harbourbridgeclimb gaan doen. Dit was fantastisch, na een instructie zijn ze over de brug gelopen.

• 29 Oktober 2012 - 12:51

Marley:

Wat gaaf te horen!! Leuk he, die Ferry's?
    Gaaf dat jullie de sydney tower op zijn geweest!!

Geniet ervan en slaap lekker;) xx

• 29 Oktober 2012 - 13:21

Wilma:

Stoer hoor. Fijn dat jullie genieten. Liefs Wilma

• 29 Oktober 2012 - 16:56

Ilse Hermans:

Hey!
    Leuk al die verhalen en de bekende plekken erin ;)
    Veel plezier nog!

• 29 Oktober 2012 - 16:56

Ilse Hermans:

Hey!
    Leuk al die verhalen en de bekende plekken erin ;)
    Veel plezier nog!

• 29 Oktober 2012 - 18:50

Mark:

Wauw wat een mooi verhaal en mooie foto's denk ik ervan :)
    En een hele leuke foto van gisteren de markweg
    Geniet er lekker van

• 30 Oktober 2012 - 10:06

Marley:

Ik heb even ingebroken om de profielfoto te veranderen!! Liefs xx

• 30 Oktober 2012 - 18:21

Yvonne:

Ha Jolanda en Rob, jullie verslagen zijn erg leuk. Rob heel veel respect dat jij de Harbourbridge climb beklommen hebt!! veel plezier verder!!