30 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 30 oktober - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

30 oktober

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

30 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Vandaag zijn we mee uit genomen naar een National park, dit was enorm mooi. Ku-ring-gai ntional park. Eerst naar Bobbib-Head, we hebben hier heel mooie vogels gezien, helaas de emoe en kangaroe waren niet thuis, maar we hebben zoveel andere mooie natuurmonumenten gehad. Planten met schitterende bloemen,uitzictpunten,bomen met verscheidene basten, ook een boom die door James Cook is geplant en ongeveer 300 jaar oud is. Na een heerlijke lunch in St.Ives, zijn we verder gegaan naar West End, hier zagen we verschillende eilandjes waaronder Lion Island, en Palmbeach.
Toen ziijn we weer teruggegaan, het was een hele mooie en fijne dag.

• 30 Oktober 2012 - 19:46

Marley:

Hihi heb jullie profiel foto aangepast..

Klinkt heerlijk allemaal en fijn te lezen!! Xx

Verslag uit: Australië, Sydney

Down Under

Nog een weekje en dan.......

03 December 2012

Woensdag 28-11-2012

27 November 2012

Dinsdag 27-11-2012
Rob en Jolanda

Welkom op de site van Rob en Jolanda. Morgen over een week vertrekken wij naar Australie! Op deze site kunnen jullie -fans, vrienden, lieve mensen- meebeleven wat wij beleven! Veel leesplezier, Rob en Jolanda!

Actief sinds 17 Okt. 2012
Totaal aantal bezoekers 12098