1november 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 1november 2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

1november 2012

Door: jolanda

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

01 November 2012 | Australië, Sydney

Vandaag hebben we weer een hel mooie dag gehad. We zijn naar de 3 Sisters geweest,dit is een eind rijden je komt dan van Sydney in een heel andere wereld, de stations lijken op miniatuurtreinen van een modelspoorbaan. De 3sisters liggen in katoomba ze zijn adembenemend, en het is zo bijzonder om daar te zijn geweest daar mijn opa oma,moeder,zus en zwager en Marlies ons zijn voorgegaan en wij er nu dus ook zijn geweest . Op de terugweg zijn we langs Valley of the waters gegaan wederom en heel mooi gebied. Hierna was het relaxen, bij familie en tot slot heerlijk pizza gegeten, het was een heel mooie dag . Morgen gaan we naar Tasmanie,vanaf die tijd weten we niet of we veel kunnen mailen, maar we proberen het wel.

• 01 November 2012 - 12:30

Yvonne:

Ha Rob en Jolanda, vergeet niet om Cadbury te bezoeken als je op Tasmanie bent. In Engeland was dat geweldig (lekker).

• 01 November 2012 - 12:37

Marley:

Gaaf gaaf gaaf!! Geniet ervan!!

Lijkt wel of je een madurodam poppetje bent in dat inmense gebied van de 3 sisters of niet...
    Veel plezier in Tasmanie!! Pas op voor de Tasmaanse duivel!!

Liefs

• 01 November 2012 - 13:16

Rob En Jolanda Schipper:

Dat is het zeker ha ha en ik hoop van de dieren dat ik geen duivel tegenkom ha ha

• 01 November 2012 - 14:20

Ilse Hermans:

Jullie nichtje is jullie ook voorgegaan naar de three sisters ;)
    Veel plezier in Tasmanië!

• 01 November 2012 - 18:39

Rob En Jolanda Schipper:

Ha ha sory, ik wist het niet meer zeker, dat is het gevar met namen noemen je vergeet altijd iets,sorry,jij heel veel suk6 en plezier met jouw reis liefs jolanda

• 01 November 2012 - 19:07

Henk En Nel Gijsen:

Jullie hebben al aardig wat gezien rond Sydney en Blue mountains. Goede reis naar Tasmanie en veel plezier daar.
    Henk Nel

• 02 November 2012 - 10:11

Elske:

Ik ben een beetje jaloers, mooi hoor.
    Veel plezier nog.
    Gr Elske