Van Sydney naar Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu Van Sydney naar Hobart - Reisverslag uit Hobart, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

Van Sydney naar Hobart

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

02 November 2012 | Australië, Hobart

Vandaag hebben we tijdelijk Sydney verlaten. We zijn blij dat we over 3 weken nog even van deze stad mogen genieten.
De vlucht naar Hobart (Tasmanie) verliep spoedig, een kleine twee uur en je bent er. Na het ophalen van het campertje hebben we eerst een plekje voor de nacht geregeld. Daarna de boodschappen gaan doen en via een binnenweg terug naar de camping. Hier lekker genoten van de zon, die hier niet zo heet is als in Sydney. Morgen gaan we bepalen wat we willien gaan doen op Tasmanie, want de mogelijkheden zijn hier ongekend.
Helaas even geen foto's; we maken dat in het volgende bericht goed!

• 02 November 2012 - 13:00

Nel Commissaris:

Hallo Roben Joanda,Wat leuk jull verslagen te lezen. Ome Lambert heft gereageerd op de kadootjes. Wat leuk dat jullie nu al in Tasmanie zitten.Het zal er zeker heel mooi zijn. Wij zijn Ome Leo,s verjaardag aan het vieren met en trui aan leuk he .Het is nu echt pas vrijdag.groetjes ome leo en tante nel

• 02 November 2012 - 13:23

Ingrid:

Ben trots op jullie hoor !!!

• 02 November 2012 - 15:44

Marley:

Fijn te horen dat de vlucht goed ging!!
    Geniet ervan daar en slim om het van dag tot dag te bekijken!!

Liefs xx

Wilma:

Wat hebben jullie het fijn saampjes. Groot gelijk dat jullie een beetje relaxed doen: Vakantie toch?

• 03 November 2012 - 00:19

Wilma:

Sorry voor bovengenoemd storend gewauwel.

• 04 November 2012 - 11:07

Marian En Jan.:

Hoi ook wij genieten van de reis verhalen. Fijn dat jullie zo genieten en dat het nog een paar weken zal duren voor je weer richting Deventer komt. Groetjes van uit Zoetermeer.

• 04 November 2012 - 13:45

Anny En Piet Berden:

Hallo Rob en Jolanda,
    Leuk dat we jullie kunnen volgen. Jullie hebben al veel gedaan en gezien. Genier er nog van en heel veel groetjes vanuit Velden.

• 06 November 2012 - 00:49

Rob En Jolanda Schipper:

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties.
    Nu weer verder met het reisverslag......

(Wilma, bedankt voor je "gewauwel" (5 keer) :)