22-11-2012 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 22-11-2012 - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

22-11-2012

Door: Jolanda en Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

22 November 2012 | Australië, Alice Springs

In de nacht hoorden we geritsel; de camperdeur stond open en de afwas stond nog onder ons bed.....
Dingo was dichtbij...........
Schrikken en de deur dicht; weg Dingo!

Na het ontbijt kwam er nog even een Dingo langs. Maar daar bleef het ook bij.
Wij weer op naar wat bergmeertjes en daarna weer terug naar AS.

Leve de MacDonalds, waar we ons blog weer hebben kunnen bijwerken.

Het bijvoegen van foto's lukt helaas even niet.

Morgenochtend de camper inleveren en terug naar Sydney. Hier zien we de lieve familie weer.

• 22 November 2012 - 10:11

Marian En Jan:

Goedemorgen, wat een verassing. Ineens zoveel verslagen over jullie reis. Het was al een poosje te stil vonden wij, maar ja als er geen internet is doe je niet veel met doorsturen van jullie belevenissen. Gaaf om te lezen, geniet nog van jullie laatste weekje , lieve groeten vanuit Zoetermeer.

• 22 November 2012 - 13:10

Ilonka Gruppe:

Hallo Rob en Jolanda.
    Leuk om een hele week in een keer te lezen. Wat een belevenissen en dan ook nog de Dingo zo dichtbij!
    Geniet van jullie laatste week Australie en doe de familie de groeten van ons allemaal.
    Peter, Ilonka en Mitchel.

• 22 November 2012 - 14:49

Ilse Hermans:

En ze zien er zo lief uit he die dingo's ;)

• 22 November 2012 - 15:10

Wilma:

Zo he, ik ben weer bij. Spannend zo'n wilde hond onder de camper.
    Geniet nog maar even want voor je het weet zit je midden in de herfst (als je geluk hebt).
    Groetjes Wilma

• 22 November 2012 - 15:52

Corrie En De Frankies:

Ik wist niet dat er 'afwasdingos rondliepen", te vroeg weggejaagd dus !...creepy hahaah
    Eng die wilde honden...het wilde avontuur loopt al ten einde..jammer he...back to the concreet life
    Geniet dsammpjes nog ff flink ..tot kiekens uut Zutphen de groeten maar weer
    x