24-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu 24-11-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rob en Jolanda Schipper - WaarBenJij.nu

24-11-2012

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob en Jolanda

24 November 2012 | Australië, Sydney

Vrijdag 23-11-2012 was een dag van reizen. Eerst in de ochtend de camper klaar gemaakt om in te leveren en een taxi gebeld om ons naar het vliegveld te brengen.
We hadden gelukkig een chauffeur die de hele weg zat uit te leggen dat hij vroeger niet zo goed met mensen om kon gaan. Maar dat had hij verandert.

Bij aankomst in Sydney vertelde de piloot dat het half vijf in de middag was in Sydney. Wij gelijk het horloge goed gezet; een ezel ............

Na aankomst bij Eric, Linda, Karl en Jacob hebben we lekker gegeten en gerelaxd op de bank

Vandaag, zaterdag 24-11-2012, werden we door ome Lambert en tante Rina getrakteerd op een harbour-tocht. Samen met de hele familie hebben we genoten van de tocht door de haven.

Na de tocht hebben we bij Rudy en Sally de verjaardag van Jemma gevierd. Ook hebben we de foto's van onze reis laten zien.
De dag is afgesloten met een wandeling om naar de zonsondergang te kijken. We hebben genoten van deze eerste dag terug in Sydney.

We hebben ook weer foto's kunnen uploaden vanuit de camera's; dus bij dit bericht ook weer wat foto'tjes.

• 24 November 2012 - 14:56

Ilonka.:

Hoi Jolanda en Rob,
    Leuk te lezen dat jullie weer goed aangekomen zijn bij de familie. En allemaal leuke dingen hebben gedaan. Geniet er nog maar lekker van. Hier is het mistig en koud al de hele dag. Doe de familie de groeten van ons en tot gauw. Groetjes Peter, Ilonka en Mitchel.

• 24 November 2012 - 14:56

Ilonka.:

• 24 November 2012 - 15:49

Saskia:

Hallo buurtjes, mooie plaatjes hoor en wat zien jullie veel..... Leuk! In Deventer is het heerlijk weer trouwens, zo'n 25 graden en volop zon. Goed dat jullie zijn verhuisd dus... Geniet nog er nog even goed van, over een week zijn we weer buren.
    Groetjes Saskia

• 24 November 2012 - 15:57

Henk Nel:

Jullie hebben het ondje Australie dus grotendeels voltooid. Leuk al die foto s te zien van downunder. Ik zou nog maar daarginds blijven voor wat het weer betreft, in ieder geval nog een leuke tijd in Aus
    Henk en nel

• 24 November 2012 - 16:31

Remco En Bies:

Wat gaaf, ook de foto's!! Jaloers!
    Enjoy! Groetjes aan de familie, vraag je Sally ook wat koekjes voor mij te maken?

Xxx

• 24 November 2012 - 16:53

Mark:

WHAUW wat een mooi verhaal weer. blij dat jullie weer in Sydney zijn
    En wat een mooie foto's hebben jullie ook leuk om jullie samen te zien op een foto :)

ik kijk uit naar alle mooie verhalen volgende week ;)

geniet nog lekker een weekie in Sydney

• 24 November 2012 - 16:56

Puella:

Je ziet er al echt uit als een outbackgirl....... Mooie hoed!
    Leuk om elke keer weer te lezen hoe jullie reis verloopt. Geniet er nog van, zo de laatste week. De tijd vliegt voorbij, helaas.

• 24 November 2012 - 17:01

Wilma:

Hebben jullie jezelf wel eens in de arm geknepen?
    Leuk verhaal wederom.
    Liefs Wilma

• 24 November 2012 - 20:47

Rob En Jolanda Schipper:

Ha ha,het is idd allemaal onwerkelijk ,de laatste week alweer maar we doen allemaal zulke leuke dingen,gisteravond een sunset gezien,waarbij de zon achter de blue mountains verdween, in de ochtend wakker geworden van 'lachende coocaburaa's. Fijn te horen dat de temperatuur in Holland varieert van 25tot5 graden,ha ja,wij vandaag dagje aan de kust in de zee ,we schrijven weer,bedankt voor jullie schrijven

• 21 Januari 2013 - 19:25

Fianne Vriens:

Hoi Jolanda en Rob,

We zijn bezig met een school reunie van de willibrord mavo.
    Hebben jullie daar zin in?
    Zoja kunnen jullie mij dan een emailadres sturen?

groetjes Fianne